september 2016
Po Ut St Št Pi So Ne
« feb    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Bratislava v pohybe | Program
33
page,page-id-33,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-7.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.1,vc_responsive

Podujatie


Cie. Philippe Saire (Švajčiarsko): VACUUM

Cie. Philippe Saire (Švajčiarsko): VACUUM

Bratislava v pohybe 2017.
Philippe Saire, jedna z kľúčových postáv súčasnej švajčiarskej tanečnej scény, má na svojom konte vyše 30 predstavení, in situ performancií, krátkych filmov a workshopov. VACUUM generuje nemožné obrazy a fantastické maľby, hru tiel objavujúcich sa a miznúcich medzi čiernymi dierami a oslepujúcimi svetlami.  Viac

VACUUM generuje nemožné obrazy a fantastické maľby, hru tiel objavujúcich sa a miznúcich medzi čiernymi dierami a oslepujúcimi svetlami. Tento duet je treťou časťou série Dispositifs, prepájajúcou tanec a výtvarné umenie. VACUUM odkrýva nový aspekt nášho zmyslového vnímania prostredníctvom optickej ilúzie,vytvorenej dvomineónovými trubicami. Svojou treťou choreografiou Saire ďalej skúma vizuálne vnímanie pohybu. Výsledok je lyrický a inšpirujúci, sprevádza nás dejinami umenia od renesančných malieb až po fotografiu.

Philippe Saire, jedna z kľúčových postáv súčasnej švajčiarskej tanečnej scény, má na svojom konte vyše 30 predstavení, in situ performancií, krátkych filmov a workshopov. Medzi jeho záujmy patrí výtvarné umenie, divadlo a film, umelecké disciplíny, ktoré hrajú významnú úlohu v jeho konzistentne intenzívnych a prepracovaných dielach, často s nádychom temnoty.

“VACUUM nie je kvíz pre informované publikum. Diváci si sami môžu vytvárať asociácie k obrazom, ktoré vidia s tými, ktoré majú vo vnútri. Odchádzajú trochu neistí, ohúrení a tichí. Pri Philippovi Saire je prázdnota plná, úžasne plná.”
MireilleDescombes

 

Tipy


Bratislava v pohybe 2017. Duet využíva zdanlivo zbytočný čas pomocou tanca vytvoreného z…

Bratislava v pohybe 2017. WOW! je predstavenie inšpirované poéziou Eugena Gindla. Ako keď…